Standart Goril Muhafaza Habitatı

Tesislerimizde bulunan gorillerin tamamı yüksek seviye muhafaza çemberlerine ihtiyaç duymaz, bunlara "düşük prosedür" muhafazaya ihtiyaç duyan goriller deriz. düşük prosedür muhafaza alanı neleri kapsar?

Normal goriller tropik iklimde yaşar, muhafaza habitatlarımızda elimizden geldiği kadar tropik iklime yakın bir hava vermeye çalışırız, bu nedenle muhafaza habitatlarında sıcaklık hep 23°C dir. Bazı goril türleri su seviyesinin 600-4000 metre yukarısında yaşamaya alışık olduğundan habitatları düşük basınçlı tutmaya özen gösteririz. Günde 6 defa gorilleri besleriz, ayrıca gorillere verdiğimiz besinler mevsimsel olarak değişmektedir, sıcak mevsimlerde Besin-A verilirken, soğuk mevsimlerde Besin-B verilmektedir, bu verilen besinler harici gorillere ekstra da besin takviyesi uygulanmaktadır. Gorillere neredeyse hiç su verilmez çünkü gerekli su ihtiyaçlarını besinlereden alırlar.

Besin-A: Meyve ve bitkisel ağırlıklı, böcek ve et karışımlı goriller için sıcak iklimde aşırı besleyici bir besin karışımı.

Besin-B: Et ve böcek ağırlıklı, meyve ve çeşitli bitki özleri içeren soğuk iklimde goriller için aşırı besletici bir besin karışımı.

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License